Ingen mobil

Hejhej hur mår alla? :)
Ville bara säga till alla att jag inte har någon mobil för .. vill ni veta hur får ni läsa det längre ner :)
Jag var typ vaken hela natten för fick sms 12 sms! 11 var från Yvonne för hon skulle typ till Italien och ett sms var från Paula. Det är Susannas mobil jag smsar från och hon vil inte byta simkort, jag hade mobilen i vardagsrummet och fick sms hela natten. Vad gör alla? Själv så kollar jag på tv & sitter på datorn ;)
Jag vaknad runt 8 och sen sov jag igen tills jag vaknade klockan halv 10 , och sen så kollade jag på tv, runt 11-13 sov jag igen, framför tv:n på soffan :P
Jag målade naglarna innan jag gick och la mig och nyss målade jag ett till lager av samma färg (vit) jag har ju ingen kamera så jag kunde inte fota och visa hur det blev :P
Yvonne har åkt till Italien, I miss you!

Puss
Kommentarer
Postat av: ee

jag vet inte varför jag heter så

2009-07-22 @ 17:59:57
URL: http://saning.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :P

2009-07-23 @ 11:44:35
URL: http://nnelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback