I <3 MOVIES! :)

Hejhej hur mår alla? förlåt för att jag inte har uppdaterat men jag gjorde det igår och då så orkade jag inte kolla om den kom fram eller inte , så jag trodde att den kom fram men det gjorde den visst inte :(

Men i förrigår (fredags) Så sov jag,Yvonne & Sofie hemma hos Paula, det var kul. Vi var ute till typ 12-1 och sen gick vi in och kollade på: Baby mama , filmen som jag tog med men typ ingen orka kolla klart så vi satt och snacka , sen spelade vi sanning eller konka med Paulas kusiner: Gabbe och den andra vet jag inte vad han heter :P.
Igår (lördag) så kollade jag ock Susanna på måånga olika filmer. Sen så bakade jag Sockerkaka medans hon städade hela huset förutom mammas & pappas rum. Jag gjorde milkshake till sockerkakan också det var skit gott:) Ville fota men tyvär så hade jag ingen kamera.
Idag så har jag suttit hemma typ hela dagen runt 14-15.00 åkte jag buss med Susanna till WIlly:s för att köpa godis, chips och sånt.

Men nu måste jag gå ska kolla på filmen: Hot chick (gammal men lika rolig varje gång man ser den!) Och äta chips & godis

Puss & ha en bra dag allihopa!
Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :D åå taack :D ja det har jag ;)

2009-07-19 @ 19:40:22
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men tack :d har du gjort idag då?

2009-07-19 @ 20:01:55
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: nelia

inte så mkt :P

2009-07-23 @ 11:37:19
URL: http://nnelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback