Hårkaaos

Hellu! Hur mår ni? Jag mår bra förutom det med håret, ska berätta. Igår så gjorde jag 16 flätor i håret innan jag gick och la mig och idag så vaknade jag upp med dom (såklart) och när jag tog bort dom så blev det värsat kaaos i håret! Jag tyckte att det blev ganska fint men Susanna sa att det blev fult. Så jag tvättade håret så flätorna gick bort, sen så fönade jag det så nu ser jag heelt okej ut :)
Paula och Cornelia kom hem idag från .. kommer inte ihåg vad det heter men det ligger utanför sthlm.
Nu ska jag kolla efter en ny mobil, vill ha den nya W995 men den ser typ ut som min gamla "/

Här får ni se skillnaden:

Min gamla mobil (W910i)


den nya som jag vill ha men den ser typ likadan ut som min gamla.. (W995i)




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback