Godmorgon

Okejokej ville bara säga förlåt för så dålig uppdatering men jag hade ingen internet igår..
Jag vaknade nyss, eller igentligen för 13  minuter sen..
Men igår så var jag typ hemma hela dagen tills runt 18, få gick jag till Nicole och vi var lite överallt. Sen så gick jag och Nicole hit till tvär och var med Cornelia och Nicole. Sen gick alla typ hem.
Igår så "planerade" jag, Nicole och Esar att åka och bada idag, jag har redan busskort och Esar skulle fixa busskort till henne och Nicole men hon fixade inte det och så är det stängt idag, fast ändå om det var öppet skulle vi ju ändå inte ha kunnat åka för vi skulle ju inte haft busskort.
Nu kollar jag på en film på tv1000, den heter Hounded och enligt Susanna är det rolig!

Bilder från igår
Tryck för större bild!

Jag och Cornelia, I love you Cornelia!


Jag och Esar, I love you!



puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback