Badbadbad!

Godmorgon sömntutar!
Vad ska ni göra idag? Själv ska jag åka och bada! :)
Igentligen är jag ingen planerings-människa men nu hade vi tråkigt och bestämde oss för att planera så vi inte blir utråkade nästa dag.
Esar ringde mig klockan 3 på natten! Alla sov och vi har fett höga ringsingnalen så gissa om hon väckte hela huset...
Hon sa att hon inte hade någon badräkt , okej men hon hade kunnat ringa idag på morgonen när jag är typ ensam hemma , visst jag sover länge (förutom idag då) men hon hade kunnat ringa nu! Nununununu!
Så det blir ingen bad... haha nej skoja, självklart! Ett litet roblem och "the girls" fixar det, ahha skoja :D
Cornelia (the best!) hade 4 remsor, för oss två, dit och tillbaks! :D
Paula,Yvonne och Gabbe får skjuts :D
Men nu ska jag sitta lite mer på datorn och fixa mig och så

puss på alla :)
Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Tack så mycket! :)

2009-07-21 @ 11:50:25
URL: http://pernillaedstrand.blogg.se/
Postat av: erica

snygg design :D

2009-07-21 @ 12:19:55
URL: http://eriicabillsten.blogg.se/
Postat av: Esar

Nelia klockan va inte 3 klickan var faktist 1:25 överdriv okej ?!

2009-07-22 @ 16:04:48
Postat av: nelia

svar te erica: tack :)

svar till esar: joo klockan var ju 2-3 och ändå man ringer inte folk på hemtelefonen också! man smsar eller ringer nästa dag.. och föresten jag överdriver inte ..

2009-07-23 @ 11:41:01
URL: http://nnelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback