1-2 dagar kvar!

Shulululu, är fortarande i Spanien kommer om 1-2 dagar , saknar alla i Sverige.
Idag har jag inte gjort så mycket, mest suttit hemma jag vaknade runt 1 och sen satt jag och spelade kort med Susanna. Vi blev utråkade och gick en promenad men det var varmt, för varmt! fast jag bara har korta skorts och linne så¨svettades jag , men det är bra har jag hört. Nyss bråkade jag med Susanna, orkar inte skriva varför. Klockan är halv 5 här, samma hos dom i Sverige det är ingen tidsskillnad mellan Spanien och Sverige till dom som undrar. Jag ville bada i havet men vi skulle äta först och det blev ganska sent för ni vet det blir kallt men jag bryr mig inte! Vill bara bada igen :P.

Puss till alla !
Nelia
Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart i Spanien var du :)?

2009-07-21 @ 17:23:04
URL: http://jemmpa.blogg.se/
Postat av: Nicole

hade du roligt i spanien ?:)

2009-07-22 @ 20:06:27
Postat av: Anonym

haha aa, jag var i olika ställen: Barcelona, Malaga och ett till ställe, komme rinte ihåg vad det heter :P

2009-07-23 @ 11:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback