lalala

Shuu, hur mår ni? Själv mår jag bra, faktiskt skit bra :)
Jag var ute med Nicole först, när jag mötte henne gick vi hem till mig och målade naglarna sen gick vi ut med Esar, efter typ en kvart eller någonting var Esar tvungen att äta så jag och Nicole gick runt och letade efter någonstans att hoppa studsmatta fast inbgen var hemma bland dom 10 husen vi kollade :P
Sen vad vi i lyckostigen och sen tog vi nästa buss till v-ringen :)
Sen skulle jag hem och äta så jag sprang hem på 7 minuter!
Här kommer bilder från regnet som kom när Nicole och jag väntade på bussen i Lyckostigen, det regnade faktiskt inte så mycket.

Tog bilden på busshållplatsen i lyckostigen :)


Söta yvonne som jag och Nicole träffade tillsammans med Lava i v-ringen , Paula såg vi tyvär inte :(




just nu kollar jag på min favorit-serie, Smallville , det är dom nyaste delarna jag äälskar smallville!

puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback