Pyssel hela dagen!

Shoo, idag så har ingenting speciellt hänt, förutom att vi inte pluggade på hela dagen!
Jag satt bara och försökte bygga en "linbana" av glasspinnar, ni vet en sån där som man brukar ha på skidbackar :P, men mina gubbar blev fula, för vi skulle typ sluta och jag hade typ 20 min, på mig att göra huvud, kropp o.s.v.
Jag blev också mulad 2 gånger av några cp barn i klassen :)
Japp, och dom fröstörde inte min frisyr!! Blev fett sur, första gången jag blev mulad, av O så dampade jag och sprang efter honom från biblioteket till willys typ ..
Andra ången, då hoppade alla killar på mig och kastade massa bollar på MIG samtidigt.. dom typ hade "planerat" de.. Men dom missade inte typ alla bollar, som suger inte på att träffa.. Hahaha :Ö

puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback