Minnen..

Läste Kenzas blogg nyss, brukar inte gå in på den, men nu hade hon en Britney Spears tävling, man kan vinna hela hennes box om man skriver något minne man har som har med en Britney Spears låt.

Jag kommer ihåg att jag och min barndomsvän Esar, hade dansat till en Britney Spears låt framför hela skolan!

Det var såhär:
Vi träffades på dagis när jag flyttade hit, jag var ungefär 3 år och hon var den första som jag lärde känna i Märsta.
Vi skiljdes åt i 6:års för vi började i olika klasser, men inget kude förstöra våran vänskap då.
Våran skola hade en "storsamling", alla klaser skulle samlas i ett stort rum och där berättade lärarna lite nyheter, dom gjorde teater, och barnen som ville fick uppträda till musik och dans.
Och eftersom vi båda älskade (och älskar fortfarande) sång och dans så tänkte vi "varför inte?".
Så vi tog våran favoritlåt, I love rock'n'roll av Britney Spears, som var inne på den tiden och tränade varje dag i fritids på våran dans, sen så skulle vi uppträda frmaför hela skolan, 6års-3:an, och vi tyckte då att 3:orna var jättestora, och vi var skiträdda för att skämma ut oss då, vi började dansa framför scen och allt gick skit bra!
Det var första gången jag dansade på en scen framför folk!

Gammal bild på oss, tagen i vinter 2008-09, eller i februari :)




Kommentarer
Postat av: esaaaarr <33

Aqq , sötnoos , du e allt habibi jag svär jag äslakr dig , hihiih :P VAn va bra våran dans va haha :) <33333333

2009-12-08 @ 07:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback