Lov!

Jag fotade mig innan jag gick och hade tänkt skriva ett inlägg men skulle missa bussen då, så nu får ni bilden :)
Jag hade brottom till bussen, så jag blev ful :P




Äntligen lov!
Fan vad glad jag är :D

Jag tog som sagt kvart i 2 bussen, och träffade dom andra i skolan, sen skulle alla ses vid torget och jag fick hålla i en fackla :), vi gick i kanske 20 min. (tog inte tid) och frös ihjäl hela vägen..
Jag tog många många bilder haha här får ni se dem :)

Innan jag gick ut


På bussen träffade jag sötaste Paula och Sufie :), skulle visa dem hur min kamera funkar, och Sofies näsa kom med :P


På väg ut, från skolan, vi ska samlas vid torget


På väg till den katolska kyrkan


Lite bilder på mig påväg till kyrkan :)






haha i love fire :)





And Malin loves fire too :)




And guess what i fick i kyrkan! :)

- Mitt betyg! :O..

.. And a christmas present! :D



kolla vad vi har hemma, vi ska ta med det till Cuba :)



Och kolla vad vi fick i julklapp av något företag :)


Lite bilder på Esar som kom, inte för så länge sedan ;)


Och en bild på min nya memorystick 4GB, vd tycks om färgen gul? :)
Den är till för alla mina kamerabilder, mobil låtar, videos med mera..




jag vet inte om jag ska behålla kameran :/...
Den är bra ibland, asså det beror på vad man ska fota :(, men den är enkel att andvända :)

pussss :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback