Kista!

Idag så hade vi matteprov, jag var sktisnurrig när jag kom in i salen och det kändes som om jag skulle spy! :O
Men jag fick MVG! :D
På gränsen, 25/28, men mitt slutbetyg i matte blir bara ett VG :(
Idag så orkade inte jag springa för jag hade ont i halsen och är lite förkyld, så jag gick hem ;)
Runt 2-tiden åkte jag och Helena till Kista, skulle köpa skor till min klänning (till skolfesten/balen) men hittade INGET, tänk er! Jag och Helena kollade iaf. på bio, filmen New Moon, det var bääst! Men slutet var sämst, hatar sånna slut .. :P
Det finns ingenting på tv just nuu.. men aja ska leta efter någonting för ni vet ju vad som går på tv1000 vid den här tiden.. ;) hahah driver men ska typ kolla på en VANLIG kanal nu.

Heeeeeejddddååå :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback