I knoooooow

Hahah, är säms på att skriva överskifter, men jaja det är inte hela världen ju :P
Orkade inte blogga igår, men det hände ingenting speciellt.
Förutom att mina föräldrar köpte en ny bärbar data te familjen :D
äälskar nya datorer, dom är skitsnabba, skit sköna och luktar gott! :P

Hade svenska prov/läxförhör idag, fick VG :D, har matteprov imorgon! :( och idag fick jag reda på vad mitt slutbetyg blir i NO, G! :(

Kom hem för typ en timme sen, var hos Nicole och pluggade matte, hon ska åka till Pääru (PERU) imorgon! :(
Hahah jag vet att det var längesen jag la in bilder, så jag fotade några sjuka bilder, men det gäller att bjuda på sig själv!






hahah det kanske blev lite för många :P
Men nu ska jag äta Ben & Jerrys! :)
Kommentarer
Postat av: Yvonnnne - Im the best so fuck the rest

fett söööt!

2009-12-11 @ 22:42:00
URL: http://yvonnnnes.blogg.se/
Postat av: corneliaaaa

sööötadtteee tjejn :D<333333333

2009-12-16 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback