Hemma!

Hemma från stan, har MASSA bilder som jag måste lägga upp nu :)
Jag älskar när det snöar och i stan snöade det hela tiden typ :D
Ska fota och snart lägga upp bilder, det är kramsnö ute :D

Innan vi gick till alla affärer gick vi till NK, där fixar dom nya julsaker i fönstren varje år, det är skit fint :)

(innan vi kolla på fönstren)



Såhär såg skyltfönstren ut (tryck för större bild)






Och såhär såg det ut i NK


Sen gick vi runt i några affärer i stan, så åt vi lunch, här har ni en bild på min goda entrecote :D


Lite senare åt vi efterrätt! :)

- Hallonsmoothie och blåbärspaj med extra mycket vaniljsås :D

Haha jag har tråkigt :P


Och så köpte vi ett paket brända mandlar, eller nudlar som jag alltid råkar säga :P



Sen när vi gick ut så snöade det mycket!


Jag (utan smink)


När vi var framme vid M station så stod vi och väntade på bussen, men den kom aldrig, den kom bara halv!
Och så såg vi vår granne, och hon sa att vi kunde ta bussen mot steninge och stanna vid videngatan (?) och gå över valstabron påväg hem, så vi gick där tillsammans, det var skönt väder att gå en promenad i, den blåste inte, det var svalt och så var det kramsnö :)

DAGENS SHOPPING! ♥

Det här köpte jag idag, igentligen är den lite mera lila, inte blålila, råkade ha blixten på.

Från OHIO
249:- (tror jag kommer inte ihåg)
Jag ska ha den på nyår :)



249:- (tror jag, orkar inte kolla priset)
från Lindex/Kappahl, kommer inte ihåg :)

Sen köpte jag allt det hära:

Från Lindex/Kappahl



"koftan" eller vad det nu heter kommer från Kappahl, 349:-/249:- kommer inte ihåg
Och tunikan finns högt upp ;)



Båda från Yves Rotcher
Nagelförstärkare (rosa :D) 125:-
Marcaraborttagning 99:-

Det var allt :)

pussaaar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback