Hemma från stan!

Kom hem runt halv 8 från stan, satt och kollade på ugly betty och desperate housewifes, det är säsongens sista! :(

Idag åkte jag mer min syrra för att köpa festkläder och sånt till skolbalen⁄festen, hittade snyggaste klänningen, är skit trött så lägger in bilder imorgon om jag orkar, jag har lagt mig efter 12 varje dag, förutom på helerna, så läggde jag mig klockan 2, så jag sov typ hela vägen hem från stan, och när vi var framme så var det 20 minuter kvar tills nästa buss skulle komma så vi tog en taxi.

Vi kollade klart på den dära spanska filmen i spanskan, mannen tog självmord! :O
Fett synd det var om honom! Fattar ni inte får ni gå ner och läsa mitt inläg typ i torsdags :P

Okej men nu håller jag på och somnar, godnatt :*

PS: Yvonne, Helena, Esar och alla som ringde hem, vf smsar ni inte? :O :P <3

okej men godnatt nu :* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback