Hemma från stan! (igen :)

Är hemma från stan, det var inte så kallt på morgonen, så man behövde itne ha vantar på sig men på vägen hem frös jag som f*n :P
Löpte intå så många saker idag för allt får ju inte plats i resväskan :P
Idag åkte vi utan min lillasyster, altså jag och min mamma, och vi mötte min kusin viktoria (som igår)
Vi gick runt i affärer och hittade massa fina kläder, men ska köpa efter jul, för om vi köper nu blir det bara för mcyket :P

En bild som jag fotade idag på morgonen (hemma)


ute, det snöade :)



På tåget (den här bjuder jag på :Ö) osminkad!


Efter att vi gixk runt i affärer så började jag bli hungrig och jag ville äta någon slags pasta, så vi åt pasta med kyckling och en massa andra saker.


Till efterrätt åt jag en bit frukttårta med varm choklad med vispgrädde :)


Och till sist köpte vi en resväska som vi tog med oss hem, vi åkte med den i tåget! :Ö


Och ääntligen hemma!



Köpte typ ingenting! För att jag redan har skit många kläder..


Linne - H&M, kommer inte ihåg vad det kostade :P (1249 tror jag)
Jeans - Skit snygga! Med massa hål, I LOVE THEM!
Zara - 400:-
Skor: Skopunkten (tror jag) Asså jag köpte bara ett par snygga skor som jag ska ha på vägen och kanske gå runt där ibland, om det inte är för varmt :P

Åååh vad jag läängtar!! :D

Beeesooooooos :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback