Heelg!

Äntligen helg!
Har ju haft tre prov den här veckan, och nästa vecka har jag typ 2 prov, den andra är prov/läxförhör!

Har gjort:
• Spanska prov √
• NO prov √
• (ett till prov, kommer inte håg vilket) √

Ska göra nästa vecka
• Engelska prov
• Svenska prov/läxförhör
• Matteprov

Åh asså min besökarstatistik har sjunkt! (hur stavas det?)
Tack vare alla prov, min hjärna exploderar snart..
Det borde finnas några tabletter som man tar som ger en kunskap i alla ämnen, jag skulle köpt den (om det skulle finnas någon)!

Okej till min vardag, har inte gjort så mycket förutom att i tisdags och onsdags satt jag till typ klockan 23.30 och försökte fixa min syrras bloggdesign i photoshop, lyckat blev det ju inte men ska försöka fixa den sen, om jag orkar!
Igår satt jag och plugga på helt onödiga NO saker,  runt 23 så kom jag på att jag int pluggade på det viktigaste så satt och fösökte få in det i hjärnan, mamma och pappa hjälpte mig lite då och då, utan dom skulle jag aldrig fatta, i love them! Dom hjälper mig med läxorna och med allt, utan dom..
Ååh kan inte tänka mig ett liv utan dom, vill inte ens tänka på det. Idag så vaknade jag lite tidigare för att gå igenom NO:n och så och provet gick faktiskt ganska bra idag, jag är nöjd med mitt NO rov för första gången! :D

Igår på spanskan kollade vi på världens sorligaste film!
Den handlade om en kille som blev förlamad i hela kroppen när han var 20 år, och nu har det gårr 30 år och han vill ta självmord, för han hittar ingen mening med att leva. Varje dag drömmer han om att flyga genom himelen till havet och kolla på dom fina vågorna för han älskar havet, men det lär ju aldrig hända.
Hans familj vill inte att han tar självmord så dom fixar en advokat till honom och sånt.
Asså tänk er att vara förlamad, inte kunna göra någonting, jag skulle iallafall försöka, åka runt i rullstol och sånt.
Tycket synd om folk som är förlamade! :(

Som ni vet så är jag rysk och cuban, jag kan inte språken flytande men lite kan jag :)
Ryska har ju en massa konstiga bokstäver, så såhär blir mitt namn med ryska bokstäver:
НЕЛИЯ
översättning: Nelija, men mitt namn stavas och uttalas ju Nelia :)


Ha en bra fredagskväll allihopa :)
Kommentarer
Postat av: Hanna Larsson

Jättefin blogg! Ska adda dig på bloglovin! :)

2009-12-04 @ 16:14:42
Postat av: PAAAUULLAAAA

hahaha, din blogg är skiit fin :):) men gumman, vi måste fan ses!! Pusäääär

2009-12-05 @ 01:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback