Godmorgon!

Hellu babes!
Vaknade nyss, ska snart äta frukost!
Jag var vaken till klockan halv tre, för jag satt och kollade på världens sorgligaste film!
Först kollade jag på US Marshalls, den slutade runt 00:30,
sen så kollade jag på pimp my ride, efter det så bläddrade jag bland kanalerna och hittade en skit bra film!
Den var skitsorglig i slutet också, på framsidan kanske det ser ut som om den handlar action, det gör den lite, men den handlar mest om livet i ghettot och så..
Jag såg aldrig början av den filmen, men vill se början!


Asså ååh.. min mobil har ingen mottgning!
Kan inte skicka sms.. ska starta om den då!

Skolbalen är om 3, 2 veckor!
Måste hinna köpa klänning och skor och allt!
Måste också köpa en ny locktång, för ska ha lockar till balen, man tröttnar ju på att platta håret varje dag :)

Testade logga in på min pea (PRAADA) fast det är tråkigt :P
Är anmäld till år 2409!

Men nu ska jag äta frukost,
Ha det bra puss :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback