:)

Shuuu!
Idag gjorde vi inget speciellt, förutom att vi hade media, det ingår typ i bild ..(?)
Man skulle typ kolla på en reklambild och försöka hitta deras "knep", Hur ska man hitta några knep typ? Man ska typ kolla på bilden skit länge och typ sen skriva minst en halv sida om alla "knep" man kommer på, har dom ingenting att göra eller? Vi ska igentligen typ ha träslöjd men sakerna var typ försenade så vi fick ha media istället, vi har faktiskt typ inte haft trä/metall-slöjd på hela 7:an och 8:an!

Snackar med Helle i telefonen , hon är skit glad över designen (stolt) haha driver men jag är faktiskt stolt :D

Okej men har engelska prov imorgon,

JAG HATAR PROV, ville bara säga d..

Okej men hejdå, jag vet min blogg suger, de e tråkigt att uppdatera när man har en ful blogg :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback