Min nya kamera!

Heeeeeeej :D
Kom nyss hem från stan, skulle köra skor till baken och kamera och de, men hittade inga skor :(

Men gissa vad jag haaar? :D



MIN NYA KAMERA! :D




Jag vet, jag har sämsta webbkameran men, här har ni en bätte bild av den :D


2999:-


(Igentligen är den mera rosa, den här är lite mer lila :P)
Den är nämnd till bästa kameran 2009-2010! :D

Min ääääälskade julklapp! :)
hahha kommer fota allt jag ser nu :Ö

Men iaf. idag så pluggade jag inte på hela dagen, förutom på matten, då hade vi typ ett övningsblad, imorgon ska vi räkna snöflingor! :D
På spanskan hade vi julpyssel och på engelskan skulle man översätta en halv "X-mas låt" och sen presentera det, och på svenskan så kollade vi klart på filmen från tisdags efter det hade vi frågesport, tjejerna mot killarna, och det blev lika, men sen fick vi en utslagsfråga och då vann killarna.

När jag tog tåget till stan, så stannade jag i Sollentuna för mamma skulle typ inte hinna gå på den tåget, mamma skulle ta bussen från sitt jobb men bussen kom typ inte :S, sen skulle hon beställa en taxi, men nästa lediga taxichaufför skulle komma om 30 min!
Så hon fick skjuts av jobbet, sen när hon kom  till mig i Sollentuna så var tåget försenat 20 min!
Shit, jag blev fett sur och en tjej bakom mig svärde på spanska!
Det är ju värsta snöstormen ute! :O

Jag var i stan med mamma och åkte nyss tåg hem själv, för mamma skulle typ träffa min kusin Viktoria och dom skulle typ snacka och så.

Asså efter att vi åt på ett café så handlade vi lite mat på Hemköp, och när jag såg all mat så var jag typ spyfärdig, och mådde illa hela vägen hem, det kändes som om jag skulle spy! :(
Har mått illa några dagar den är & förra veckan, kanske p.g.a skolmaten?
Asså idag så simmade våra "frukostkorvar" i fett! Jag vet inte ens om man kan kalla det för mat..

Jag vet långt inlägg, men ska fooooota och lägga in MASSA bilder när bateriet har laddats fullt (2h)

Puuussss :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback