Det snöar! :D

♫ Jag ser det snöar, jag ser det snöar .. ♪
Det snööaar! :D Typ 10-15cm! :D
Ääälskar snöö, men alla andra verkar inte gilla det ..
Jag älskar, när det är mycket kramsnö för då kan man köra snöbollskrig, men de sämsta är när killarna mular ner en :O Maskaran rinner och så, men ingen mula ner mig idag :D
Jag älskar sommaren (men inte som små krypen..) och regn!
Jag har alltid älskar regn :D

Idag så hade vi alla ämnen, förutom NO, SO ochd et såklart, för vi läser ju i block! :)
På Spanskan skrev vi en liten text om vad filmen (som vi kollade på förra veckan) och engelskan kollade vi klart på en rolig tråkig gammal film, sen kollade vi på en lite bättre film i svenskan, som typ är gjord det här århundradet! Vi fick också reda på våra slutbetyg som vi kommer få den här terminen:

• Engelska - VG
• Svenska - VG
• Spanska - MVG
• Matte - VG (med ett litet +)

Resten får ni veta sen ;)


Haha, hittade en rolig video på Youtube.
Ni vet låten Birtday sex av Jeremiah, här har collegehumor (?) gjort en video och en egen låt av låten Birthday sex, den heter: Half Birtay sex.
Haha kolla videon, och lyssna på texten :D
Den ar typ ingen kod, så jag kan inte lägga upp videon på bloggen, men ni kan ju trycka här, så får ni se den :D
http://www.youtube.com/watch?v=gQKxOmfRj64


Aja, men ni kan ju få den riktiga låten som dagens låt :D

Och här får ni den riktiga låten och videon, låten är bääst :D


Ha det bra, puuuuuss (a) :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback