Bilder från skolfesten!

hahah nu kommer jag bomba er, asså jag lägger bara upp några bilder, men ni i klassen som vill ha alla bilder, elelr bilder bara på er eller nånting sånt får adda mig på msn: [email protected] , eller smsa mig 0739981802 så loggar jag in.

Jag min syrra fixar mig på en halvtimme...



I bussen :)


Haha kul att någon iaf är taggad :D (MALIN)


Jag och Malin


Jag bakom Malin ( det var meningen att jag skule vara med på bilden.. :P)


Mina festkläder! :)



AND YES, I LOVE MYSELF! ♥ (HAHA :D




















haha cooling :)



I & Caroline


Carro och Malin


DJ:n´s saker :)




Haha tjejerna (jag fota :) Ville också vara med men ingen kunde typ fota :(


Innan festen börja, nattis och linda till vänster, bredvid mig är emma :)


Jag och daniella :)


Jag och Amanda N


Jag och Amanda :)


jag och emma :)


Jag och Bella ;)


Jag och Elina :)


haha den bjuder jag på :P


haha den också :Ö


Rebecka och Fillis :)


Lite bilder på olika som dansa :)




jag fixar håret :P


haha jag fota när jag dansa :)


haha jaa någon verkar satsa allt!


Jag och Malin innan alla går (festen är slut)


Den här bjuder jag på :Ö


Jag på busshållplatsen (jag frös som f*n)



Det var alla bilder, elelr inte alla men några, orkar inte lägga upp alla :P
Sen åkte jag taxi hem och började blogga ;)
Kommentarer
Postat av: paauulaa<3

fan va snygg du är!! ååhh, ifall ja va kille skulle jah taggit dej på DIREKTEN !

2009-12-20 @ 12:38:01
Postat av: corneliaa

neeliaaa väärsta katten min modell faan <33333333

2009-12-20 @ 16:24:26
Postat av: nelia

Taaaaaaaaaack!

I loooooooooveeeeeeee yoooooooooouuuuuuuuuu <333333333333333333333333

2009-12-21 @ 12:14:28
URL: http://nnelia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är söt!

Jättesöt blogg!

Fint hår!

2010-01-11 @ 00:14:08
URL: http://luleida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback