Vaad gör ni? (A)

Hejhej, hur vad gör ni? (A) Själv bloggar jag :)
Idag så var jag med Cornelia, Paula och Yvonne och lite med Nicole ( i slutet)
Kollade idag på min favoritserie som jag äälskar, Ghost Whisperer, det finns ingen bättre serie, förutom Smallville & Desperate Housewifes :). Imorgon ska Cornelia åka båt till någonstans, kommer sakna deej! Och imorgon ska jag vara med Nicole, vi hade bestämt att ses runt 13 :P för jag orkade inte typ ses klockan 16 eller något för då hinner man liksom inte vara hela tiden typ :P. Jag brände mina tår idag med plattången, kunde typ inte gå, men man vänjer sig!
Nu ska jagf kolla på Smallville :D
 Här får ni en bild på Ghost Whisperer, puss och godnatt till alal som ska sova nu eller något typ :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback