Skolan hela dagen!

Shulululu, var i skolan och "pluggade" med Helena till klockan 6! Igentligen så fotade vi oss och gjorde sjuka miner (iaf jag).
Hahah hon hade idomin så jag typ la skit mycket och fotade mig .. Wannabee fjåårtis! (ofc.. Haha skoja ;) )
Sen så var jag i vringen med Nicole, Helena och lite med Lava och Brenda, vi tog typ 20 foton! :P
(tryck för större bild)

Här kommer massa dribilder på mig som en fjortis med 10 ton idomin (hade lite idom utanför .. :P)






Jag, utan idomin :P





Nicole skit fin §§


Jag och Nicole, jag har 10 ton idomin på vissa bilder men jag driver okejj? :P







Det finns måånga fler men orkar inte lägga upp dom :P


UTE

Nicole, på gungan §



Haha jag och Helena spelar död.. trör jag :P



Jag, Helena, Nicole & Brenda



Helena, jag, Nicole & Brenda



Jag, Lava, Nicole & Helena§



Jag


Nicky & Helena §



Jag (med vit prick imitten), Brenda haha längst fram, i bakgrunden Helena & Nicole ;D§
Kommentarer
Postat av: Nicole

Nejje skiit nelia ta bort bilden på mg och brenda,skitt fet fult på mig,ja menar det snälla:P§§pusspuss

2009-08-26 @ 21:27:42
Postat av: Nicole

Nejje skiit nelia ta bort bilden på mg och brenda,skitt fet fult på mig,ja menar det snälla:P§§pusspuss

2009-08-26 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback