Nicoles Koloni!

Shulululu, kom precis hem från Nicoles koloni som ligger på lindvägen, vi var där och sen kom Helena, och bilder?
Jaa massa! Vi fotade allt vi gjorde.. typ :).
Har utvecklingssamal imorgon efter skolan! Fett läskigt!

På vägen dit såg jag en gran till salu..



Jag & Nicole §


Haha , vi igen ;)


Bara Nicole :) §


Vi går.. Min rumpa blev stor!


Gissa vem.. Jag & Nicky<3


jaag .. :P


Nicole (skit fin)


Helena plockar rabarber, vi ska göra rabarberpaj imorgon :)



Nicole & Helena på vägen hem :)§


hahah jaag !  :P


Men ska tagga nu puss
Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design ;D

2009-08-23 @ 22:17:28
URL: http://florraya.blogg.se/
Postat av: SveaJ

sv: haha jo de blev så, tog inte med alla serier utan bara några förslag :D



Tack så mkt och detsamma :)

2009-08-23 @ 22:23:35
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Heeelle :)

Men shiitt radera bilderna på meeejjjj !!!! kolla mitt hår fan o kolla hela mej fan, ser ut som ett katastrofalt !! :S

2009-08-24 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback