Min nya mobil!

Shulululu, hur har dagen varit? Min har varit bra :)
Typ alla gick till Ung 08, varför heter det så när det är år 2009? Sjuukt!
Okej men idag så var jag typ med Nicole hela dagen, vi var lite i Valsta och sen så gick vi hem till henne och kollade klart våran film som jag inte hann se slutet av!
Sen så kollade vi på filmen: Juno, som handlade om en tjej som var 16 år och blev gravid och så..
Vi fick ihop 12kr och köpte Willys nappar & 5-kr:s choklad ;)
Sen så var vi med Lava & Linda i V-ringen.
Sen kom Yvonne ;)
Hahha vad många sen det bleev , men vad ska jag göra?


Kom hem runt 21 idag för var skit hungrig, hade inte ätit någonting förutom frukost, godisnapparna & chokladen :P

Jag har letat efter the perfect mobile-phone och äntligen så har jag hittat en!
Vill ha i färgen vit, fast den är lite mer gråaktig så jag tog färgen rosa! :)

Vi ska beställa den genom internet nu, bilden kommer nu! ;)




Såå, vad tycker ni? Skulle jag ha tagit den vita eller?

puss
Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter nog ung 08 för att det utspelar sig i stockholmsområdet! Riktnummer 08! Jiiis!

2009-08-13 @ 07:15:37
Postat av: Nelia

Det är min msn :) Du ser mailadressen jag la in nu, inte samma som förra kommentaren jag skrev för jag använder inte samma mail när det gäller msn. Så adda mig så kan vi prata lite :)



Tycker det är jätte kul att du har hittat mig Nelia.

Känns knasigt att skriva sitt eget namn när man pratar med dig. Hehe.

2009-08-13 @ 08:50:16
URL: http://nelayah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback