Jag & min nya mobil!

Helluu, Fick precis min nya mobil! Den håller på och laddas så jag kan inte fota sakerna som jag köpte i väsby centrum.
Kom hem från väsby centrum runt 17.00.
Jag mår skit dåligt och igentligen så orkade jag aldrig gå men jag var tvungen för jag måste köpa en almanacka som man måste senast ha imorgon (fredag) och så köpte jag ett vitt långt linne till fotograferingen imorgon :)
Jag mår skit dåligt och har feber (tror jag) Jag orkar knappt springa 5 steg innan jag börjar bli anfådd.
Blev anmäld på pea! för falskt personnummer!  Men igentligen så hade jag min syrras så hur kan det vara falskt? Eller igetligen så är det falskt för det är ju inte mitt menmen.. Ska ringa till pea för att kolla.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback