I skolan!

Shulululu, förlååt för att jag inte blogagde igår men jag hade typtandläkare i kista, så jag taggade dit runt 12, och jag missade typ två lektioner som jag måste ta igen.. Jag köpte en ny röd kofta som jag ska ha på fotograferingen och ett par puma- mjukisbyxor, jag har ingen mobil så det blir inga bilder..
Men min mobil har kommit idag så när jag klommer hem så ska jag fota allt, eller inte allt men det mesta ;)
Vi fick sluta tidigare för Thomas (rektorn, han som vi hade som lärare just idag) Skulle typ till Knivsta så vi fick sluta halv, Jag och Helena hade bestämt att åka till Väsby centrum och köpa skolsaker, som almanacka, nya kläder till skolfotot och sånt. Juste, har jag sagt att vi ska ha skolfoto imorgon?
men nu kommer Helena så ska tagga nu puss

Kommentarer
Postat av: rebecka borrespång

skit söt header! :)

2009-08-20 @ 18:15:52
URL: http://rebeckaborrespang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback