Godmorgon!

Hejj! Vaknde runt halv 11 av ett sms, fick mitt skolfoto! Igår när jag kom hem från skolan så beställde jag skolfotot till mobilen (gratis) och så fick jag det nyss! Jag blev skit ful, men lägger endå upp en bild så mina kompisar som undrar kan se den ;).
Jag är fortfarande förkyld och har huvudvärk, när jag går så gör det ont på ett ställe i huvudet :(.
Kolla vädret, det har regnat hela natten (tror jag) , men det regnar ialafall nu.
Igår så köpte mamma & Susanna godis så här kommer många bilder! :)

Samma bild som igår fast jag har gjort om den, vilken är finast? (aa) :)



Och lite godis, det bästa ett barn kan ha.. Mums!


Center:n är min :)


Vädret ute..


Och det sista men största! Skolfotot! (original)


Jag gjorde om den andra lite, vilken är finast?


Nu ska jag äta frukost puss
Kommentarer
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

MEN GUD, DTE ÄR JOO JÄÄTE SÖT!

Den första :)<3

nelia wow ur realy pretty babe



krya på dej och mums till allt det där godiset! .

2009-08-22 @ 13:23:25
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fiin du blev :D

2009-08-26 @ 21:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback