Första läxan!

Shulululu, när vi sprang klart på morgonen så hittade jag en cykel! Jag ska börja cykla till skolan från och med idag :D.
Den har lite punka, men jag pumpar den sen när jag orkar ;)
Vi hade SO, efter gympan, altså halva dagen.
Vi fick våran första läxa på hela terminen och har prov nästa vecka på fredag, och vi ska ha 63 sidor till provet!
Jag gjorde klart läxan runt 9 för att hinna kolla på CSI NY, det tog typ en timme att svara på 7 frågor, men jag smsade och så .. så inte undra på :P
Hade utvecklingssamtal idag och vet ni vad?! Måste gå på läxläsning varje måndag! Och så är mitt mål att få minst VG i alla ämnen! Var ute med Nicole och så träffade jag dom andra där , vi tog några foton :)
(tryck för större bild)

Jag & Nicole köpte Marabou Daim :)



Jag & Brenda §


Bara heta Brenda ;)


Puss §
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback