Förlåt!

Hejhej förlåt för dålig uppdatering men igår så åkte vi till: Heron city med pappas kompis och hans barn, jag var där for första gången och vi spelade i olika spelautomater, som t.e.x åka bil, flygplan och bil och massa mer.
Vi slösade på 200 kr!
Sen så kollade vi på bio, Ice age 3 3D, hahah sparade 3D glasögonen, vem vet man kanske behover dom en dag :D.
Sen när jag kom hem så var jag med Paula, Cornelia och Yvonne.
Jag har städat hela huset med Susanna eller igentligen bara Susanna för jag pratade typ i telefon i en halvtimme :P
Idag så skulle jag vara med Nicole men hon är sjuk.
Sitter här och äter glass, Ben & Jerrys jag älskar verkligen den glassen!
Samtidigt kollar jag på tv (och sitter på datorn såklart för hur skulle jag annars blogga :P.

Här kommer en bild av Ice age 3 i 3D, (älskar killen längst upp till höger, han är så skön :D)


Här får ni några bilder som Yvonne och jag har tagit igår (Paula och Cornelia vet inte om det :P )
Tryck på bilden för större bild!



( jag är i mitten)




Men nu får ni ha det bra puss :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback