Bloggbloggblogg..

Hejhej, asså vad är egentligen meningen med att blogga?
Det finns vissa som bloggar föratt få många besökare men jag bloggar mest för min egen skull, så sen när jag blir äldre kan läsa om gamla minnen och sånt som jag har glömt, vad som än händer ska jag aldrig ta bort den här bloggen, visst jag kanske kommer sluta en dag men jag kommer aldrig att ta bort min blogg.
Men iallafall så gick jag ut precis efter det senaste inlägget :)
På vägen till Sofie så hae vi tänkt att Yvonne skulle skjutsa mig och Cornelia men när jag satte mig så fastnade min fot i bakhjulet och nu har jag värsta blåmärket vid foten ( jag visar en bild på vart ).
Vi överaskade Sofie och sen var vi alla ute hela dagen, jag, Paula, Cornelia, Yvonne & Sufie.

( Jag vet skarrig fot men det fanns ingen annan :S )


puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback