asså fan vad sur man blir!!

Asså shit! jag laddade nyss på min mobil med 150kr, och efter 5 minuter har jag bara 90 kr!
Jag sökte på google efter gratis mobilspel och sånt och så kom jag till hemsidan som jag letade efter, den som jag hade vart på förut, när det var GRATIS att ladda ner så mycket man ville i 7 dagar, så jag gjorde samma sak och kolla nu!
såg att jag blev av med 50 kr! Asså shit vad sur jag är! Tänk vad man kan köpa för 60 kr!
Ååh jag är såå sur! Det står ingenstans att det kostar pengar att smsa till dom!
jag varnar er, så ni inte blir lurade! Smsade nyss stopp, så att dom inte tar mer pengar ifrån mig.

Asså shiit! jag varnar eer! :@@

Täänk! för 50kr kan man:
Köpa två depend-nagellack på kicks 25:-/st



Flera paket Olw-chips på Willys, ÖoB, Coop m.m


50 tuggummin


Och mycket mer.. är skit arg ska tgga nu puss

Ps. Hemsidan var www.alla.nu <----- :@@@@@
Kommentarer
Postat av: viktoria

ajaj, retligt :O

2009-08-23 @ 00:01:54
URL: http://viktoriauuhr.blogg.se/
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

det därför man inte ska skcika till jamba och såna där skit ...

2009-08-23 @ 13:11:27
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Yvonnnne- Im the best so fuck the rest

Var gärna med i min "Gissa rätt & bli länkad" ! Namnet säger jo allt. Haha skulle vara kul om du kunde vara med . Puss!

2009-08-23 @ 15:44:05
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback