10 saker ni inte vet om mig

1. Jag fyller år 4 februari & är en vattuman
2. Jag har aldrig varit ihop med någon
3. Jag är rädd för små kryp som myror tex
4. Jag äter soppa med majonäs
5. Jag är beroende av daimglass & Ben & Jerrys
6. Jag kan högst göra 10 armhävningar
7. Jag älskar regn
8. Jag har aldrig snott något från en affär
9. Jag älskar att kolla på bråk
10. Jag älskar matte

Okej nu skämde jag ut mig själv men jag bryr mig inte, neej nu spöregnar det och jag som ska    till skolan!

puss

Kommentarer
Postat av: Jasmine

VADÅ ALDRIG VART IHOP MED NÅGON:o VAR DET INTE DU OCH ESAR SOM SNACKA OM TYP WILLE OCH KIM SIMON VAD VET JAG ATT DU HAR VART TSM MED NÅN AV DOM:o!?

2009-08-17 @ 13:27:54
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback